bra julkalendrar i december.

Det är inte bara framför tvn det är mysigt att krypa upp framför julkalendern, utan även framför datorn erbjuds det fina kalendrar där man kan vinna fina priser eller fynda bra saker (som man säkert måste ha) fram till julafton. Några bra kalendrar som jag vill tipsa om är Trendenser och Underbara Clara. En webbutik som har kalender är Rum21, där tror jag att det kommer dyka upp många fina erbjudande. I dag har de rabatt på String pocket hylla, en sådan som jag har tänkt köpa till nya huset, så nu är frågan om jag ska vänta eller beställa en innan midnatt, vad tycker ni? 
 
1 Karin:

skriven

Svar: Som jag skrev i inlägget kostar en förlossning + dagarna efteråt 100 000 på det här sjukhuset (man blir lite bortskämd med sådant i Sverige:)) men allt går ju självklart som sagt på vår försäkring! Så vi betalar ingenting alls, eller jo Robert var tvungen betala för sina måltider de dagar vi var där;) Tack! Kram

2 Karin:

skriven

Svar: Som jag skrev i inlägget kostar en förlossning + dagarna efteråt 100 000 på det här sjukhuset (man blir lite bortskämd med sådant i Sverige:)) men allt går ju självklart som sagt på vår försäkring! Så vi betalar ingenting alls, eller jo Robert var tvungen betala för sina måltider de dagar vi var där;) Tack! Kram

3 Anonym:

skriven

Svar: Som jag skrev i inlägget kostar en förlossning + dagarna efteråt 100 000 på det här sjukhuset (man blir lite bortskämd med sådant i Sverige:)) men allt går ju självklart som sagt på vår försäkring! Så vi betalar ingenting alls, eller jo Robert var tvungen betala för sina måltider de dagar vi var där;) Tack! Kram

4 Anonym:

skriven

Svar: Som jag skrev i inlägget kostar en förlossning + dagarna efteråt 100 000 på det här sjukhuset (man blir lite bortskämd med sådant i Sverige:)) men allt går ju självklart som sagt på vår försäkring! Så vi betalar ingenting alls, eller jo Robert var tvungen betala för sina måltider de dagar vi var där;) Tack! Kram

Svar: Att det ingår i försäkringen missade jag, men ändå. När man läser detta blir man överlycklig över den svenska sjukvården :)
frupastell

Kommentera här: