fina & sköna filtar.

Filtar är alltid något som man har användning för och efter att ha varit på NK och sett alla mysiga filtar på barnavdelningen samt att några vänner till familjen nyligen köpte en fin till deras nyfödda son, så tänkte jag tipsa om några favoriter såhär i vinter- och juletid, både till stora och små.
På hyllan kan ni dels se filtar från Klippans yllefabrik, Littlephant och SkipHop. 
Här är några av mina favoriter från Klippans som ni även kan köpa från DesignOnline. Nästa gång vi har en liten hemma så är någon av barnfiltarna ett måste i barnvagnen.
Två söta barnfiltar från Littlephant som man hittar hos BabyShop.
Fina och pedagoiska barnfilten från Skip Hop, som min lilla fröken skulle älska just nu, som tänker bokstäver i allt. Finns att köpa här.
 
Om ni, precis som jag, gillar Littlephant, så får ni inte missa när Camilla Lundsten pysslar på Nyhetsmorgon i TV4. I morse gjorde hon fina kransar som ni kan se här.
 
1 Karin:

skriven

Tummen upp för ugglor och Skiphop:)

2 Ingeborg:

skriven

Syperfina filtar!

3 sofie:

skriven

åh den sista filten med alfabetet var ju hur fin som helst!

4 Ellinor:

skriven

Klippan har mycket fint, men skulle inte handla från dem...
Fint julklappskollage du gjort. Alltid bra med lite inspiration.

Svar: Nu blir jag nyfiken på varför? Har de någon form av massproduktion med ullen?
frupastell

Kommentera här: