så många fina presenter

Sedan den minsta föddes har vi fått så många fina presenter. Man blir alldeles bortskämd. När jag var på middag med jobbet så fick vi tre fina paket. Det var knappt så att man ville öppna för paketen var så fina och jag tror jag vet vem som ligger bakom inslagningen
I ett av paketen låg ett presentkort från min favoritbutik.
I ett annat paket var det en ljuslykta som jag gått och spanat på. Så jag blev så glad när jag öppnade paketet. 
Och så underbara kläder från Kappahl/Newbie till den minsta.
 
För er som gillar Newbie så öppnade Newbie sin första egna butik 28 november i MOOD i Stockholm.
1 Veronica Borg:

skriven

Det är alltid extra roligt när någon lagt ner sig på att slå in presenterna. Jag önskar att Newbiekläderna fanns ända upp i vuxenstorlekar för de är så fina.
Och den där lyktan! Den har jag också span på ;)

Kram på er

Svar: Håller med om vuxenstorlekarna och speciellt alla koftor! Visst är den?! Har inte tänt ljus i den ännu, men då är den säkert ännu finare :)
frupastell

2 Farmor:

skriven

Åh, så vackra paket och fina presenter!

3 Liw - FINA LYAN:

skriven

Vilka fina presenter, både inslagningen och innehållet =)

Kommentera här: