vår eller vinter?

Det är som att vädret inte riktigt kan bestämma sig. Från snöstorm till vårbäckar. Två dagar med plusgrader och snön är snart borta. Det är lite skrämmande att vi ser våren här i Jämtland och vi har inte klivit in i mars. Och jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag vill att det ska bli vår eller vinter. 
Jag börjar snart vara på banan igen och ska fortsätta visa er lite om planering här hemma. Det har fått stå lite åt sidan de senaste veckorna. 

Den vackra buketten med ranunkel fick jag av en fin vän förra våren. I fredags var hon hit på besök och jag fick vackra tulpaner. Blommor som man vill ska blomma hela våren.
1 Ellinor:

skriven

Jag kan bara hoppas på att våren har kommit för att stanna. Med tanke på att det bara är februari än är ett bakslag högst sannolikt, men tills dess njuter jag av det ljusa vädret och ljumna temperaturer.

2 Ellinor:

skriven

Å, vilken bukett! Ranunkler är något alldeles extra!

Kram Ellinor

3 Liw - FINA LYAN:

skriven

Vad skönt att det ordnade sig med den lilla vovven iallafall :)

4 Karin:

skriven

Vad roligt att höra:) Hoppas något smakar!
Fins bild... har personligen en hatkärlek till den här tiden på året, min kropp gillar den aldrig - är nog en höstmänniska ändå. Men när solen och värmen till slut kommer är det ju underbart:)

Kommentera här: