de där som förverkligar drömmar.

Första dagen i veckan och sista dagen i mars. Det känns riktigt bra att vi har ljusare tider, snart påsk, snart maj och vår. Och så tycker jag om att läsa om människor som vågar ta ett stort steg att förverkliga sina drömmar, som Att vara någons fru. Det inspirerar mig till att någon gång kanske våga förverkliga några drömmar. Jag har förverkligat många drömmar och mål i livet, men som tur är har jag fler. Det som bär en framåt. En del saker kräver lite mer mod, andra tid, ork eller pengar. 
Och jag njöt av att sista mars få ge mig ut på en löptur varvat med terräng och asfalt. Det är fint. 
1 Sandra:

skriven

Vi behöver drömmarna för att ta oss framåt. Skönt med träning nu under graviditet. Stärker rygg och bål och det har hittills hjälpt när ryggen talar om att den behöver extra styrka. Hoppas du får må bra. Kram!

Kommentera här: