på hästryggen

Förstår ni hur avundsjuk jag var på min dotter i söndags när hon var på ridlektion? Jag ville bara hoppa upp på hästryggen och ut på en skogsstig. Hästridning är som rehab för det mesta och vi hade en rolig timme i stallet. 

Och mannen i huset fick bekanta sig med hästarna. Snart sitter han där han också, på hästryggen alltså. 

Efter ridlektionen var det en stolt tjej som hade lärt sig hur man stannar, startar och svänger. 

Riktig myssöndag på det. 
1 Sandra:

skriven

Åh! Vill också. Och stora tjejen gillar också att rida. Med skräckblandad förtjusning. Vi bor bredvid (5 min promenad) ryttarstadion (ja och 10 min promenad till ex Östermalmstorg, bästa kombon) och jag önskar att hon iaf vill prova ridskola. Har du också varit hästtjej ?
Kram

Svar: Så bra ni bor! Skönt att kunna kombinera staden och "landet". Jag har inte själv haft häst, men alltid tyckt väldigt mycket om dem! Kram
frupastell

Kommentera här: