vinter och jul

I går. En onsdag. Vilken dag. Minusgrader, lite snö och solsken. En försmak av vintern och jag älskar de där vinterdagarna och längtar efter fler. 
 
Vi åkte snowracer och det gjordes snöänglar. Och vi promenerade.



När snön ligger så fint börjar längtan efter julen. Mitt i allt så samsas vi om hemmets vrår med rörmokare. Upp-och-ner vända badrum och rivet kök. Och allt planerande som det innebär och så den minsta, som i går blev 1 månad. Det står inte stilla någonstans och jag njuter av allt på vägen. 


1 Sandra:

skriven

Så himla mysigt! Vad fint med snö. Här har det fallit snöblandat plask hela dagen. Låter som ni njuter av stunderna. Hoppas ni står ut i renoveringarna. Jag har tyckt att det varit påfrestande när vi renoverat men åh så värt det när det är klart.
Trevlig helg nu! Kram

2 Emelie :

skriven

Underbart! Jag vill också ha snö men hör är liksom 15 grader varmt!

Svar: Vi har också varmt igen, så vi får fortsätta längta efter riktig vinter här också.
frupastell

Kommentera här: