babynest med hjärta

Till stora fröken hade vi aldrig ett babynest, men den här gången kände jag att vi hade ett annat behov. Då vi ligger fyra stycken i sängen halva natten och jag vill ha ett område där minsta fröken ligger mer skyddat. Hon somnar ofta liggandes på mig, men jag försöker så gott hon accepterar att lägga henne i nestet. Det är även skönt att kunna använda det när hon vilar i vår säng under dagarna. Även om hon är för liten för att rulla i väg så behöver jag inte oroa mig. 
Det går att öppna upp nertill när hon blir längre. Vilket snart behövs, då hon är en lång tjej. 
Googlade runt länge innan jag hittade en tjej som sydde upp och jag fastnade för tyget och färgkombinationerna. Då det ofta är mycket rosa annars...
Och en söt liten nappficka. Helt klart värt sina pengar redan och rekommenderas till alla som vill ha barnet i sängen.
1 Emelie :

skriven

Ett sådant borde vi ju verkligen ha men jag vet inte hur vi ska då henne att sova i det. Så fort jag lägger henne en bit ifrån mig på natten vaknar hon och gnäller. Detsamma egentligen på dagen. Helst vill hon vara tätt intill hela tiden. Svårt...

Kommentera här: