en viktig sak i dag

Det är att gå och rösta. Så jag hoppas att ni alla tar er i väg och lägger er röst. För demokratin och för er rätt att kunna påverka samhället. Jag har några frågor som ligger mig mest varmt om hjärtat och även om jag faktiskt tycker att vi har det rätt bra i Sverige med sjukvård osv jämfört med andra länder. Så tycker jag att det är svårt. Och jag röstar lite från hjärtat. Bortser från vallöften som kommer upp och går på sådant jag tror på i grunden. Hur gör ni?
En annan sak jag funderar på att göra i dag är att tvätta upp alla bebiskläder, för den lilla kan faktiskt vilja komma ut vilken dag som helst och den där BB-väskan borde börja planeras. 
Det är inte bara den lilla som får nya kläder till ankomsten. Jag har själv unnat mig fina och sköna tights som jag kan skrota runt i här hemma efteråt och när vågen har minskat lite på de över +20 kg som den visar i dag. Byxorna med tigrar har jag köpt till lilla fröken och de såg så sköna ut (och snygga) så jag gick på barnavdelningen och köpte mig ett par i storlek 170 också. 

Kommentera här: