Kärlek på riktigt och materiell kärlek.

Med mindre än två veckor kvar så har den lilla i magen äntligen sjunkit ner och det kan ha varit sista besöket hos barnmorskan. Om hon väljer att komma ut innan beräknad dag. Jag känner mig inte redo ännu, minst en vecka till önskar jag att bara få varva ner. Och så njuter jag lite extra av stunderna med lilla fröken. 
Som tycker att klättra är otroligt roligt och som önskar att jag kunde hänga upp och ner i trädet som en apa. 
Och så har vi plockat lite löv och rönnbär och gjort tavlor i den sköna höstsolen. De här promenaderna tillsammans då hon håller min hand och jag bara älskar att gå där och känna på den lilla mjuka handen och filosofera om livet. Det strömmar kärlek och jag vill stanna tiden en stund.

Och så har vi den där härliga känslan av att få leverans av saker som vi väntat på. Materiellkärlek kan det kanske vara. Badkar, ytterdörr och flera av fönstren som vi har väntat på. 

Kommentera här: