storasyster-present

Till bb-väskan har vi nu kunnat lägga till presenter till storasyster som hon ska få när hon kommer och hälsar på lillasyster för första gången. Något som hon både kan pyssla och leka med om hon tycker att det blir långtråkigt med en lillasyster.
Får en del frågor om det känns något och det känns lite som förra gången, har ingen aning om hur det ska kännas förrän det sätter igång. Förra gången kände jag knappt något alls innan och visste direkt när det var på riktigt. Den här gången har jag betydligt mer känningar innan, men har förstått att man kan gå så i flera veckor. Men senast på torsdag hoppas jag att hon är här, vår lilla nykomling. 
1 Eva:

skriven

Jag hade mycket förvärkar inför andra förlossningen. Det höll på ett par veckor tror jag så jag kunde inte se det som ett tecken på att det var på G. Men när det verkligen var på G, då visste jag på sekunden. Lustigt det där, men också helt naturligt såklart.

2 Sandra:

skriven

Hade också precis så. Inget alls innan första gången och lite förvärkar andra gången. Håller tummar och tår nu!

Kommentera här: