ett godkänt ultraljud

Ska vila lite i soffan medan lilla fröken vilar. Har en hemma-jobb-dag, då vi har varit på ultraljud i dag hela familjen. Allt såg bra ut och vi valde den här gången att se efter om det är en han eller hon. Det är dock inte två. Jag hade nästan börjat önska mig det efter mina drömmar. Det känns som att vi har kommit en bit på väg. Snart halvvägs. Lite skrämmande också, då jag mer än förra gången behöver förbereda mig mentalt för att ha två barn hemma. Mysigt ska det bli.
På väg hem från Åre svängde vi in till Ocke trädgård och köpte vårblommor. Tyckte att vår fina bro bestående av träpallar behövde muntras upp. 
1 Ellinor:

skriven

Mysigt att få se den lilla skatten på ultraljud. Omtumlande att få bli förälder ännu en gång men samtidigt så otroligt fantastiskt att få uppleva det igen.

Kram Ellinor

2 Hanna Karlsson:

skriven

Skönt att allt såg bra ut på ultraljudet!

3 Linda Brown:

skriven

Oh vad roligt med ultraljud och skönt att den lille mår bra. Hoppas du oxå mår bra.
Kram

4 Linda Brown:

skriven

Oh vad roligt med ultraljud och skönt att den lille mår bra. Hoppas du oxå mår bra.
Kram

5 Ellinor:

skriven

Måste vara en fantastisk känsla att se det lilla livet på skärmen sådär. Att sedan få dela den upplevelsen tillsammans resten av familjen <3
Skönt att allting såg bra ut och att ni mår bra.

Kommentera här: