fredagstulpanerna.


Min man har en fin vana att under tulpansäsongen ofta komma hem med en fredagsbukett ❤️

Vi vaknade i morse med några få timmars sömn. Vi städade i går klart huset. Hur skönt det än kändes och hur mycket jag än ser framemot nya huset, så föll tårarna när jag åkte därifrån. Lite trötthet må det också vara, men jag tar med mig många fina minnen från ön då vi njutit av många lata dagar på gräsmattan, sett häggarna blomma, ätit bär, kastat sten i vattnet och soliga vårvinterdagar på skidor ute på isen. De stunderna tar jag med mig när vi nu samlar på oss ännu fler fina minnen och stunder, då vi har ett spännande år framför oss på flera olika sätt. 
1 Sandra:

skriven

Nya tider och äventyr väntar er alltså. Vad spännande! Ser också fram emot 2014.
Stor varm kram och lycka till !

Kommentera här: