den stora av dem

Den stora tjejen hade efter ett långt jullov längtat efter att få åka på förskolan och leka. Det förstördes av att hon vaknade i morse och hade värk. Så förmiddagen ägnade jag åt att varva ompysslandet av en liten och en stor. Tack och lov sådana gånger att den minsta var på toppenhumör. Det blev en mysig kväll för oss med bad och bokläsning. Äntligen får vi börja smyga på golvvärmen i nya badrummet, inga kalla bad framöver!
Början av oktober 2014. Innan lillasyster föddes. Den minsta börjar acceptera andra än mig längre stunder nu och jag längtar efter att få ta med stora tjejen bort i några timmar, bara hon och jag. Och jag tror hon längtar lika mycket som mig. 
1 Farmor :

skriven

Det är bara att komma hit med lilla Sigrid! Vi släpper allt vi har för händer för att ta väl hand om henne och samtidigt ge storasyster chans till kvalitetstid på egen hand med sin mamma.
Kramar från Farmor och Farfar

Svar: Väldigt gärna! Så fort A4-spåret är uppdraget kommer jag med Sigrid så kan jag och den stora åka skidor medan ni får bebisgos :) Kramar från oss
frupastell

Kommentera här: