kontoret för stunden

Startade veckan med att bli måndagstrött. Gav mig på ett cykelpass på gymmet vid lunch och under middagen orkade jag knappt hålla ögonen öppna. Ett roligt pass var det och jag fick lite utlopp för min längtan efter att kunna träna riktigt. Det blir en lugn kväll, så tänkte visa er hur långt vi har kommit i kontoret. (Alla de fina fläckarna beror på att objektivet behöver rengöras.) Alla ytskikt är klara och vi är väldigt nöjda över tapetvalet från Ferm Living och till det en vit enkel tapet från Boråstapeter pigment 7901 bright white. Golvet är samma som i lekrummet på samma våning. Det som är kvar att fixa är lite vid fönstret samt renovering av en inbyggd garderob. Och såklart all inredning, det roligaste av allt. 
Här är en förebild som kommer från mäklaren när vi köpte huset.
 
1 Isabell:

skriven

Hej! Vilket fint skrivbord! Får jag fråga var ni har fått tag på det? Är ute efter något liknande men letar mig gråhårig!
Ha det! :)

Svar: Hej! Det kommer från min svärmor som bytte skrivbord och då hade vi turen att få det :) Ska hålla ögonen öppna åt dig, men tror att auktioner kan vara allra bäst. Lycka till i letandet!
frupastell

2 Veronica:

skriven

Snyggt och trendigt! Jag har sett tapeten uppsatt både på ikea och sonelids under helgen ;) Hoppas ni mår bra!

Kram Veronica

Svar: Vi såg den också på Ikea förra helgen. I ett kök, var det samma i Karlstad? Hade aldrig sett den i köksmiljö tidigare, men tyckte att det var fint :) Kram
frupastell

3 Veronica:

skriven

Nej, i Karlstad hade de satt den i ett sovrum :) Superfin!

Ha en bra dag!

Svar: Ok! :) Ha en fin dag ni också!
frupastell

Kommentera här: