Sandbergs till lekrum.

Vi har haft lite oflyt när det gäller att bli klar med gamla huset, men nu är det endast några dagar bort och då ska jag göra ingenting eller jo, bara njuta av att få ta tag i allt i nya huset, för jag älskar redan huset bara som det är. Det går långsammare med köket än vad jag hade tänkt och ritning vi fick i går kändes inte alls som vi hade tänkt oss, så där ska putsas lite. Övrigt så fantiserar jag mest om lekrummet, för barnrum är ett av det roligaste som finns! På övervåningen blir det ett stor lekrum/gästrum och där är jag mest inne på tapeten Kaspar från Sandbergs, som de har tagit fram efter ett önskemål med Trendenser.  
Tror den skulle bli väldigt fin mot ljusgrå matt färg på väggarna eller kanske en ljusrosa...
Vi får se, saker växer sakta fram och tapeten kan man dels köpa här.
Även den här tapeten från Sandbergs har jag fattat tycke för och det ger mig beslutångest.
En av deras nyaste tapeter Skymning.
 
 
 
1 Annica:

skriven

Vad fint ni kommer att få det. Jag gillar Kaspar, tycker den passar perfekt i ett barnrum.
Lycka till med allt!
Kram Annica

Kommentera här: