och så fredag

Det ligger en hel hög med inlägg på kö som väntar, men min tid prioriteras på barnen och mycket annat. Känner mig rikast i hela världen med att ha fått dessa två tjejer. När vi alla tre låg i sängen för att natta stora tjejen behövde jag nypa mig i armen. Och även jag och den minsta passade på att sova ett par timmar. Den lilla ler mot oss sina vakna stunder. Ligger helst i famn eller sjal. Och la sig själv på sidan i kväll. Något vi märkt av är en favoritposition (ett tips vi fick är att rulla en handduk och lägga framför, så att de inte rullar över till mage). Vi har i veckan hunnit med babymassage, fotografering av stora tjejen och så ett besök på IKEA medan sambon var på jobb i Sundsvall. Och i dag hade vi besök av fina vänner för lek, mat och prat. Perfekt kombination. 

Kommentera här: