vimmelkantig

Beklagade mig för min sambo att jag tyckte att det var galet att handla mamma- och amningskläder för 400 kr som bara går i enkelt svart och vitt, när det finns så mycket annat man vill ha. (Dessutom vet man aldrig i förväg hur det där med amningen fungerar). Fast jag tycker egentligen inte så synd om mig. Det bara låter lite så ibland. För jag har inga problem med att i några månader framöver gå runt i dessa kläder, då det är rätt mysigt också. Men som i fredags, när jag och lilla fröken tyckte det var dags att gå på restaurang och man får ta det man kommer i just då. Vidare elegant kände jag mig inte. Samtidigt som jag inhandlade mjuka bh:ar och linnen för amning så fyndade jag en grön fin klänning med spets på HM för 149 kr. Det vägde upp den där känslan av att jag kände mig rätt grå. Då vet jag att den kanske kan användas vid nästa restaurangbesök.
Veckan här hemma startar med blåst och den här veckan når vi den där dagen då lilla bebisen är beräknad - redan i morgon! Lördagen blev intensiv, men trevlig. Då vi hade besök av vänner på förmiddagen som hade med sig lunch, innan vi åkte för att besöka min bror med familj och sedan vidare hem till min mamma. Har sovit riktigt dåligt sista nätterna och har klivit upp tidigt. Runt 4-tiden har jag druckit te och myst i soffan. Så jag vet inte om jag var helt utmattad i går, då jag fick yrsel, huvudvärk och dubbelseende. Så jag tillbringade timmar på förlossningen för olika provtagningar, men fick senare åka hem. Efter lite mer sömn den gångna natten är jag lite piggare, men känner mig inte alls i form för en förlossning. Men jag hoppas på att det finns några superkrafter där bakom som kommer fram om det blir dags, för det vore himla mysigt med en liten bebis nu. 
1 Marie örjegren:

skriven

De krafterna finns där, jag lovar. hoppas bebis kommer snart. lycka till!

2 Sandra:

skriven

Åh, håller tummarna för energipåfyllning och bebis på G.
Kram

Kommentera här: