hej då på ett tag

Har funderat lite hit och dit och har bestämt mig för en paus härifrån. Kanske för några veckor, men som det känns nu för flera år. Det är så mycket som jag vill hinna med och jag vill inte gå på snigelfart härinne. Vill ni följa mina små vardagsglimtar hittar ni mig på instagram - frupastell. 
Och så vill jag göra massor av sådant här härligt, som exempel i lördags då jag fick följa med Karin på en ridtur i skogen. Energi för flera veckor. 
1 Farmor :

skriven

Ett bra beslut, tycker jag. Även om jag kommer att sakna alla fina bilder. Kanske dags för en pensionär att skaffa Instagram?
Energikramar från farmor

2 www.alexochcarin.wordpress.com :

skriven

Men va tråkigt Sandra! Ville ju följa er husresa.. men jag förstår och tycker nog egentligen att det är ett klokt beslut. Det gäller att ta tillvara på tiden den går ju alldeles för fort.
Stor kram och lycka till med allt.
//Alex

Kommentera här: