läder till köket

Vi har velat lite fram och tillbaka över om vi ska ha handtag till köksluckorna eller inte. Vi bestämde oss för att ha handtag och jag var lite intresserade av wire i mässing, men sambon gillade inte alls dem. Så nu har vi beställt handtag i läder, både i svart och natur från Stilbeslag. En av varje färg och i två storlekar för att se vilka som passar bäst. Jag tycker nog allra bäst om de i svart för de skulle göra sig fint mot den svarta bänkskivan och blandaren i mässing, men ändå är jag så svag för den i natur. Så vi får se vad magkänslan säger när de kommer. Jag litar på magkänslan då den sa helt nej när vi hade gjort första valet av bänkskiva, fick ont i magen när vi skulle lägga beställningen och vi gick tillbaka till den svarta skivan och det är jag så glad över, annars hade jag nog suttit här i tårar nu. 
Läderhandtag kan man enkelt göra själv, men till köket vill jag bara beställa och få det klart. Frida har delat med sig av hur man pynta en malmbyrå med läderhandtag. Hannagjorde även om ett kök och gjorde egna vinställ eller tidningshållare av läder, verkligen supersnygga! Så de kan jag hellre tänka mig att göra själv. 
 
Boligheter visade på instagram nyheter från by wirth och denna pappershållare med läder står på min önskelista och konkurrerar nästan ut den som tidigare varit på önskelistan från Ferm Living med marmor och mässing. Annika visade dessa pressbilder från By Lassen och dessa läderdetaljer som kommer till våren är helt magiska. Vill ha överallt!
 
 
1 Alex:

skriven

Himla spännande att se köket växa fram både i stort och smått:)

Kram!
//Alex

2 Bröllopsklänning:

skriven

Jag såg filmen hur många gånger som helst när jag var 13-14 och tyckte den var såå bra. Sen såg jag om den strax innan jag kom på att Marchetta var författare och undrade hur jag kunnat tycka att John och Jacob var så snygga.

Kommentera här: