tre månader

Hon blir tre månader i dag. Tre månader redan tänker jag, men samtidigt bara tre månader och har redan tagit mitt hjärta med storm. Och precis lagom till 3 månaders dagen, bara över en natt så sitter hon med rak rygg i famnen och nyfiket tittar på allt i världen. När man kommer går och de där stora fina ögonen får se en, så lyser hela ansiktet upp i ett leende och hennes kroppsspråk rycker av glädje. Ännu en gång får jag följa den här fantastiska utvecklingen av ett litet barn och det är bara så mycket kärlek. Sådär att orden inte räcker till.   
1 Emelie :

skriven

Finaste Sigrid, grattis på 3-månadersdagen! Så kul att läsa vad hon sysslar med när jag har en lika gammal här hemma. Det känns precis så som du skriver!

2 Sandra:

skriven

Vilken pärla ! Så lik storasyster.
Känner lika, så liten men ändå så snabbt tiden springer. Vill stanna tiden och samtidigt längtar jag efter att barnen ska få än mer lek och utbyte av varandra. Elsa längtar.
Kram och så roligt att följa er.

Svar: Ja de är lika varandra, men tror storasyster kommer att vara mörkare :) Håller med om att det ska bli roligt när de kan leka med varandra. Hoppas att ni får en fin start på nya året! Kram
frupastell

Kommentera här: